Aleksander Fredro Theatre in Gniezno, No One’s Gonna Believe Me Anyway (I tak nikt mi nie uwierzy); photo: Dawid Stube
  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory

English Issue 2021

  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory

Table of contents

participation

new hearing

history reading

theatre criticism

Previous issues

_on_line__ kolektywu Holobiont (ostatnia scena); fot. Klaudyna Schubert dla Krakowskiego Festiwalu Tańca
  • Choreography for Families
  • Herstory
  • Research-Artistic Practices
Read more English Issue 2022

English Issue 2022

Santarcangelo dei Teatri, New Creation; fot. Witold Mrozek
  • Choreografie męskości
  • Grzegorzewski
  • Superwizja praktyk angażujących
Read more

Didaskalia 171

październik 2022
Teatr Współczesny w Szczecinie, Spartakus. Miłość w czasach zarazy; fot. Piotr Nykowski
  • Cenzura w teatrze. Wiek XIX
  • Strategie feedbacku
  • Monika Strzępka. Reżyserka w teatrze
Read more

Didaskalia 169/170

czerwiec – sierpień 2022
Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące
Read more

Didaskalia 168

kwiecień 2022