
- Nuda cudzego cierpienia
- Psujzabawy
- Dzieci wolnej republiki
Spis treści
rozliczenia
wolna republika wiedeńska
-
Dzieci wolnej republiki
Wiener Festwochen 2024
åsa sonjasdotter
-
Kultywowanie sprzeciwu. Analiza wystaw Åsy Sonjasdotter w kontekście plantacjocenu
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
psujzabawy
-
Ufność córek drogą ocalenia
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Czy da się nie psuć zabawy?
Teraz Poliż: Przewodnik feministycznej psujzabawy, reż. Mira Mańka
repertuar
-
Miłość do śmierci
TR Warszawa: Orfeusz, reż. Anna Smolar
-
Między słowami. O spektaklu „Amoroso”
Teatr Klucz w Poznaniu: Amoroso, reż. Janusz Orlik
-
Spoiler alert
Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie: Susan Sontag, reż. Agnieszka Jakimiak i Mateusz Atman
-
Sztuka przetrwania
Centrum Sztuki Włączającej / Teatr 21: Przetrwają silniejsi? Filoktet survival
-
Czy coś nas może jeszcze przestraszyć?
TR Warszawa: Laguna, reż. Paweł Sakowicz
-
Kontrolowana interakcja z publicznością
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Australia, reż. Tadeusz Pyrczak
festiwale
-
Wyznania
23. Festiwal Prapremier w Bydgoszczy
zagranica
-
Trylogia z oblężenia
Teatro dei Venti: Trylogia z oblężenia – Król Edyp, Siedmiu przeciw Tebom, Antygona – work in progres, reż. Stefano Tè
-
Frank Castorf i demony Hansa Fallady
Berliner Ensemble: Kleiner Mann – was nun?, reż. Frank Castorf
teatr w książkach
-
Brzmiące materie. Czytając „Teatr dynamiczny” Emila Františka Buriana z perspektywy audialnej
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Opowieść o teatrze Lidii Zamkow
Ewa Łubieniewska, Teatr niepokornej myśli i wyobraźni. Jestem Zamkow, Kraków 2024
-
Ale komu ja to opowiadam?
Agnieszka Berlińska, Szajna, Szajnisko. Portret zakulisowy, Warszawa 2024
Poprzednie numery
English Issue 2024
Didaskalia 184
Didaskalia 183

- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna