
- Prapremiera „Warszawianki”
- Schrony przeciwatomowe
- Centrum Sztuki Osadzonych
Spis treści
ciała
-
Potwór, nie abiekt
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Twarz i cień
Szczeliny. Kobiety w sztukach performatywnych we Wrocławiu
schrony
-
Schrony przeciwatomowe w Europie Środkowo-Wschodniej
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
wyspiański
-
Foniczna składnia obrazu. O prapremierze „Warszawianki”
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Nie czwarte powstanie, lecz czwarty akt
Anna Kuligowska-Korzeniewska, Czwarty akt Wesela. Teatr polski wobec rewolucji 1905 roku, Warszawa 2023
instytucje
-
Centrum Sztuki Osadzonych – doświadczenia osób uczestniczących
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Klęska nieistniejącego?
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
kalekowanie sztuk performatywnych
repertuar
-
Dwa otwarcia
Stary Teatr w Krakowie: Zamach na Narodowy Stary Teatr. Narodziny narodu, reż. Jakub Skrzywanek; Teatr Dramatyczny w Warszawie, Anioły w Warszawie, reż. Wojciech Faruga
-
„O czym śpiewamy, gdy śpiewamy o miłości?”
Teatr Capitol we Wrocławiu: Gry wstępne, reż. Wiktor Rubin
-
Medium
Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie: Lata, reż. Tomasz Fryzeł
-
Próba z populacji
Stary Teatr w Krakowie: SEKS, HAJS i GŁÓD, kronika rodzinna według Emila Zoli, reż. Luk Perceval
-
Raz jeszcze o „Dziadach”, czyli obrona zasług Kazimierza Dejmka
Dziady. Tytuł roboczy, reż. Ewa Hevelke i Michał Januszaniec
zagranica
-
Bycie w sieci
Projekt European Theatre Platform – Prospero. New European Wave, Kick-Off Meeting w Sofii