Teatr Powszechny w Warszawie, Orlando. Biografie; fot. Magda Hueckel
  • Koordynacja intymności
  • Dostępność edukacji artystycznej
  • Cenzura i postkomunizm

Didaskalia 172

grudzień 2022
  • Koordynacja intymności
  • Dostępność edukacji artystycznej
  • Cenzura i postkomunizm

Spis treści

koordynacja intymności

gisèle vienne

cenzura i autocenzura

dostępność edukacji artystycznej

pedagogika teatralna

scenografia

repertuar

festiwale

taniec

  • Karuzela z Pulcinellami

    Alicja Müller

    Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach, Nowy Teatr w Warszawie, Teatr Łaźnia Nowa, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia: Wolne ciała, choreogr. Marta Ziółek

zagranica

opera

teatr w książkach

Poprzednie numery

Rollercoaster w Cricotece: projekt Iwony Olszowskiej; fot. Grzesiek Mart
  • Wielojęzyczność w teatrze
  • Słodko-gorzkie praktyki choreograficzne
  • Cenzura w pandemii
Czytaj dalej Didaskalia 173

Didaskalia 173

luty 2023
_on_line__ kolektywu Holobiont (ostatnia scena); fot. Klaudyna Schubert dla Krakowskiego Festiwalu Tańca
  • Choreography for Families
  • Herstory
  • Research-Artistic Practices
Czytaj dalej

English Issue 2022

Santarcangelo dei Teatri, New Creation; fot. Witold Mrozek
  • Choreografie męskości
  • Grzegorzewski
  • Superwizja praktyk angażujących
Czytaj dalej Didaskalia 171

Didaskalia 171

październik 2022
Teatr Współczesny w Szczecinie, Spartakus. Miłość w czasach zarazy; fot. Piotr Nykowski
  • Cenzura w teatrze. Wiek XIX
  • Strategie feedbacku
  • Monika Strzępka. Reżyserka w teatrze
Czytaj dalej Didaskalia 169/170

Didaskalia 169/170

czerwiec – sierpień 2022