 
  - Rébecca Chaillon
- Środula. Nie-miejsce
- Impro i stand-up
Table of contents
środula. nie-miejsce
- 
Środula. Mysia dziura Historii[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
rébecca chaillon
- 
Moje ciało, moje zasady. „Carte noire nommée désir” Rébekki Chaillon w kontekście historii i kultury kolonialnej Francji[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
- 
Nie chcę być drzewem, które zasłania lasZ Rébeccą Chaillon rozmawia Tomasz Kireńczuk 
impro i stand-up
- 
Kobiety na najnowszej polskiej scenie impro i stand-upu[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
- 
Dodatkowa poprzeczkaZ Beatą Różalską, Małgorzatą Różalską i Liz Peters rozmawia Zofia Dąbrowska 
- 
Pole walki z rzeczywistościąZ Agnieszką Matan rozmawia Zofia Dąbrowska 
- 
Quitting Comedy: Analyzing the Autistic Aesthetics in Hannah Gadsby’s Stand-up Performances[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
cenzura
- 
„Pragniemy, żeby nic nie ruszać”. „Teren badań: Jeżycjada” Weroniki Szczawińskiej, status przedstawienia teatralnego a cenzura sądowa[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
repertuar
- 
Je suis maladeVery Sad. Studium maladyczne, reż. Gruba i Głupia (Patrycja Kowańska i Dominika Knapik) 
- 
Piosenki z bezsilnościTeatr Powszechny w Warszawie: Antyopera na kredyt, reż. Jakub Skrzywanek 
- 
Kim jesteś, Elizabeth Costello?Nowy Teatr w Warszawie: Elizabeth Costello, reż. Krzysztof Warlikowski 
- 
W gąszczu symboliTeatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Wesele, reż. Maja Kleczewska 
- 
Marzenia sosnowieckieTeatr Zagłębia w Sosnowcu: Persona. Ciało Bożeny, reż. Jędrzej Piaskowski 
- 
Dajcie nam chwilęTeatr Dramatyczny w Warszawie: Nasze czasy, reż. Weronika Szczawińska 
- 
PoliteiaTeatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Państwo / Der Staat, reż. Jan Klata 
- 
Teatr dobrych stworzeńTeatr Współczesny w Szczecinie: Dobry piesek, reż. Agnieszka Jakimiak, Mateusz Atman 
- 
Amatorki, czyli jak nas zaprogramowanoAkademia Sztuk Teatralnych w Krakowie: Amatorki, kreacja zbiorowa pod opieką pedagogiczną Pawła Miśkiewicza 
- 
Kto się lepiej zbuntował?Akademia Teatralna w Warszawie: Casting, reż. Agnieszka Jakimiak, Mateusz Atman; Akademia Sztuk Teatralnych w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Work on it!, chor. Anna Krysiak 
- 
„Pozycje kwadratowo-prostokątne”STUDIO teatrgaleria w Warszawie: Piękny początek, reż. Rob Wasiewicz 
- 
Błąd: przeciążenie systemuTeatr Polski w Bydgoszczy: Hamlet, reż. Cezary Tomaszewski 
- 
Śnieżkowa herstoriaTeatr Polski w Poznaniu: Śnieżka nie chce spać, reż. Wiktor Rubin 
festiwale
- 
CiałanieSzczeliny. Kobiety w sztukach performatywnych we Wrocławiu 
- 
Studium kobiecej przyjemności wymyka się spod kontroliMladinsko Showcase w Lublanie 
taniec
- 
Poszerzanie pola percepcjiRegina Lissowska-Postaremczak, Strategie kinestezyjne w przestrzeni tańca, Warszawa 2023 
- 
Pisanie empatiiKatarzyna Słoboda, Ucieleśniona uważność w wybranych praktykach tańca współczesnego, Warszawa 2023; Hanna Raszewska-Kursa, Empatia, choreografia i śmiech jako nadzieja dla ludzkości. Komizm w sztuce tańca i choreografii w Polsce w XXI wieku, Warszawa 2023 
- 
Hydra bez głowyKrakowski Teatr Tańca: Szekspirie, chor. Eryk Makohon, Agnieszka Bednarz-Tyran, Yelyzaveta Tereshonok 
teatr w książkach
Previous issues
Didaskalia 187/188
Didaskalia 186
 
- Plant(other)ness
- Stanislavski: New and Old Perspectives
- Traps of Representation
 
 
