Aleksander Fredro Theatre in Gniezno, No One’s Gonna Believe Me Anyway (I tak nikt mi nie uwierzy); photo: Dawid Stube
  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory

English Issue 2021

  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory

Spis treści

participation

new hearing

history reading

theatre criticism

Poprzednie numery

Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach, Żywot i śmierć pana Hersha Libkina z Sacramento w stanie Kalifornia; fot. Krzysztof Bieliński
  • Tango jako maszyna pamięci
  • Autofikcje
  • InSzPer: praktykowanie feedbacku
Czytaj dalej Didaskalia 175/176

Didaskalia 175/176

czerwiec – sierpień 2023
Wrocławski Teatr Pantomimy, Niepokój przychodzi o zmierzchu
  • Fragmenty teorii feedbacku
  • 1989 non-fiction
  • Nowe słuchanie
Czytaj dalej Didaskalia 174

Didaskalia 174

kwiecień 2023
Rollercoaster w Cricotece: projekt Iwony Olszowskiej; fot. Grzesiek Mart
  • Wielojęzyczność w teatrze
  • Słodko-gorzkie praktyki choreograficzne
  • Cenzura w pandemii
Czytaj dalej Didaskalia 173

Didaskalia 173

luty 2023
_on_line__ kolektywu Holobiont (ostatnia scena); fot. Klaudyna Schubert dla Krakowskiego Festiwalu Tańca
  • Choreography for Families
  • Herstory
  • Research-Artistic Practices
Czytaj dalej

English Issue 2022