- Koronateatr
- Angélica Liddel: przewodnik
- Dekolonizacja dokumentu
Spis treści
oliver frljić
-
Zgniecione zdjęcie autora
Burgtheater w Wiedniu: HamletMaszyna, reż. Oliver Frljić
-
Oliver Frljić i nowy koszmar Europy
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
kryzys systemu
-
Pieprzę system
Z Przemysławem Wojcieszkiem rozmawia Magda Piekarska
-
Nie wolno zamykać granic
Z Matthiasem Lilienthalem rozmawia Tomasz Kireńczuk
angélica liddell: przewodnik
-
Angélica Liddell: od psychoanalizy do polityki – i z powrotem
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Życie, prawo, sztuka – przemoc ze względu na płeć we współczesnej Hiszpanii
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
opera
-
Opera – między opresją a emancypacją kobiet
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
dekolonizacja wiedzy
-
Dekolonizacja dokumentu
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Performans jako metoda: patrząc z ukosa na Zachód
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
koronateatr
-
„Teatr polega na bliskości”
Z Maciejem Nowakiem rozmawia Piotr Morawski
-
Publiczność nie/obecna
Z Michałem Zadarą rozmawia Marcin Kościelniak
-
Żeby już nie żałować tego, jak będzie kiedyś
Teatr STUDIO i Komuna Warszawa: Projekt Kwarantanna
-
Zrób to sam, jeśli masz ochotę
Nowy Teatr w Warszawie: Zrób to sam 2020. Majsterklasy
-
Wspólnota spacerowiczów
Pieszymaj
-
Młodzi w sieci
Stary Teatr w Krakowie: Młodzi w Starym online; Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Modelatornia
repertuar
-
Spór o obrazy
Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu: Żeglarz, reż. Wojtek Rodak
-
Ostatni ludzie
Teatr Narodowy w Warszawie: Woyzeck, reż. Piotr Cieplak
-
Straszenie panem doktorem
Stary Teatr w Krakowie: Głębiej, reż. Małgorzata Wdowik
-
11 milionów wyświetleń
Teatr Capitol we Wrocławiu: Gracjan Pan, reż. Cezary Tomaszewski
-
Wielka mi historia
Opolski Teatr Lalki i Aktora: Wielkie mi coś, reż. Marta Guśniowska
-
Przywileje wyobraźni
Teatroteka Fest 2020 w Warszawie
-
Owoc z krótkim terminem ważności
Opera Rara, MOCAK: Il ballo delle Ingrate, reż. Magda Szpecht
zagranica
-
Sześć czwartych ścian
Forced Entertainment: End Meeting For All, reż. Tim Etchells
-
Podnieść na siebie rękę
NTGent: Familie, reż. Milo Rau
-
Rejs pełen podziałów
Staatsschauspiel Dresden: Das Blaue Wunder, reż. Volker Lösch
teatr w książkach
-
Lupa widziany z perspektywy Jeziora Genewskiego
’Salle d'attente’ de Krystian Lupa. Création et transmission, Lausanne 2019
-
W teatrze świata
Agnieszka Sosnowska, Sztuka znikania. Teatralność w czasach ponowoczesnych, Kraków 2019
Poprzednie numery
Didaskalia 183
- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna
Didaskalia 181/182
Didaskalia 180
- Postnuklearny świat na fotografiach
- Taniec-kłącze
- Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie