Santarcangelo dei Teatri, New Creation; fot. Witold Mrozek
  • Choreografie męskości
  • Grzegorzewski
  • Superwizja praktyk angażujących

Didaskalia 171

październik 2022
  • Choreografie męskości
  • Grzegorzewski
  • Superwizja praktyk angażujących

Spis treści

artywizm

męskości

teatr w prl

ukraina

repertuar

festiwale

taniec

  • Bałtyckie interakcje

    Ada Ruszkiewicz

    Baltic Dance Platform w Tallinie

  • Bezdech

    Michalina Spychała

    ICK Dans Amsterdam: We, The Breath, choreogr. Emio Greco, Pieter C. Scholten

  • Trwaj w ruchu, bądź

    Pamela Bosak

    Krakowski Festiwal Tańca „Tu i teraz w nieskończoność”

zagranica

Poprzednie numery

Teatr Współczesny w Szczecinie, Spartakus. Miłość w czasach zarazy; fot. Piotr Nykowski
  • Cenzura w teatrze. Wiek XIX
  • Strategie feedbacku
  • Monika Strzępka. Reżyserka w teatrze
Czytaj dalej Didaskalia 169/170

Didaskalia 169/170

czerwiec – sierpień 2022
Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące
Czytaj dalej Didaskalia 168

Didaskalia 168

kwiecień 2022
FestivALT, Centrum w Ruchu, Still standing
  • Belgia. Grecja. Niemcy. Polska... #MeToo
  • Choreografia dla rodzin
  • Praca jest zawsze gdzie indziej
Czytaj dalej Didaskalia 167

Didaskalia 167

luty 2022
Aleksander Fredro Theatre in Gniezno, No One’s Gonna Believe Me Anyway (I tak nikt mi nie uwierzy); photo: Dawid Stube
  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory
Czytaj dalej English Issue 2021

English Issue 2021

2021