Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Didaskalia 168

kwiecień 2022
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Table of contents

centrum/peryferie

jak się robi festiwal

o praktyce kuratorskiej

strategie angażujące

krytyka instytucjonalna

repertuar

festiwale

taniec

  • Migotające ciała

    Michalina Spychała

    Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Flying Fish, choreogr. Ferenc Fehér

zagranica

  • Przeróbki, podróbki i multiplikacje

    Ada Ruszkiewicz

    Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: ROTKHO / ROHTKO, reż. Łukasz Twarkowski

  • Edukacja polityczna

    Kamila Łapicka

    Fundación Teatro a Mil, Teatro UC, Theater der Welt 2020: Dragón, reż. Guillermo Calderón

teatr w książkach

Previous issues

Teatr Współczesny w Szczecinie, Spartakus. Miłość w czasach zarazy; fot. Piotr Nykowski
  • Cenzura w teatrze. Wiek XIX
  • Strategie feedbacku
  • Monika Strzępka. Reżyserka w teatrze
Read more Didaskalia 169/170

Didaskalia 169/170

czerwiec – sierpień 2022
FestivALT, Centrum w Ruchu, Still standing
  • Belgia. Grecja. Niemcy. Polska... #MeToo
  • Choreografia dla rodzin
  • Praca jest zawsze gdzie indziej
Read more Didaskalia 167

Didaskalia 167

luty 2022
Aleksander Fredro Theatre in Gniezno, No One’s Gonna Believe Me Anyway (I tak nikt mi nie uwierzy); photo: Dawid Stube
  • The #MeToo Movement and Transformation
  • Theatre and Ecology
  • Symphony of the Ursus Factory
Read more English Issue 2021

English Issue 2021

2021
Teatr Polski w Bydgoszczy, Ach, jeżeli przyjdę dać, tak okrutne, moje ostatnie pożegnanie
  • Teatr i prawo
  • Kultury lokalne
  • Wiek tańca
Read more Didaskalia 166

Didaskalia 166

grudzień 2021