Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Didaskalia 168

kwiecień 2022
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Spis treści

centrum/peryferie

jak się robi festiwal

o praktyce kuratorskiej

strategie angażujące

krytyka instytucjonalna

repertuar

festiwale

taniec

  • Migotające ciała

    Michalina Spychała

    Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Flying Fish, choreogr. Ferenc Fehér

zagranica

  • Przeróbki, podróbki i multiplikacje

    Ada Ruszkiewicz

    Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: ROTKHO / ROHTKO, reż. Łukasz Twarkowski

  • Edukacja polityczna

    Kamila Łapicka

    Fundación Teatro a Mil, Teatro UC, Theater der Welt 2020: Dragón, reż. Guillermo Calderón

teatr w książkach

Poprzednie numery

Teatr 21, Nie jestem rośliną. Strumień świadomości: Aleksandra Skotarek; photo: Alicja Szulc
  • Plant(other)ness
  • Stanislavski: New and Old Perspectives
  • Traps of Representation
Czytaj dalej

English Issue 2024

Cia Converge+, VAGABUNDUS; fot. Mariano Silva
  • Teatr dla robotników
  • Zawód: fotograf teatralny
  • Teatr w Ukrainie
Czytaj dalej Didaskalia 184

Didaskalia 184

grudzień 2024
Rugilė Barzdžiukaitė, Vaiva Grainytė, Lina Lapelytė, Sun & Sea; fot. Aleksandra Bębenek
  • Pułapki reprezentacji
  • Sztuka i transformacja ustrojowa
  • Rośl-inność
Czytaj dalej Didaskalia 183

Didaskalia 183

październik 2024
Teatr Komedia i Teatr 21, You can fail! Porażka show
  • Trylogia przyrodoznawcza
  • Godziny pracy w teatrze
  • Student. Konstanty Puzyna
Czytaj dalej Didaskalia 181/182

Didaskalia 181/182

czerwiec – sierpień 2024