Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Didaskalia 168

kwiecień 2022
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Spis treści

centrum/peryferie

jak się robi festiwal

o praktyce kuratorskiej

strategie angażujące

krytyka instytucjonalna

repertuar

festiwale

taniec

  • Migotające ciała

    Michalina Spychała

    Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Flying Fish, choreogr. Ferenc Fehér

zagranica

  • Przeróbki, podróbki i multiplikacje

    Ada Ruszkiewicz

    Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: ROTKHO / ROHTKO, reż. Łukasz Twarkowski

  • Edukacja polityczna

    Kamila Łapicka

    Fundación Teatro a Mil, Teatro UC, Theater der Welt 2020: Dragón, reż. Guillermo Calderón

teatr w książkach

Poprzednie numery

Teatr Komedia i Teatr 21, You can fail! Porażka show
  • Trylogia przyrodoznawcza
  • Godziny pracy w teatrze
  • Student. Konstanty Puzyna
Czytaj dalej Didaskalia 181/182

Didaskalia 181/182

czerwiec – sierpień 2024
Rebeka Chaillon
  • Rébecca Chaillon
  • Środula. Nie-miejsce
  • Impro i stand-up
Czytaj dalej Didaskalia 180

Didaskalia 180

kwiecień 2024
Nowy Teatr w Warszawie, Fobia; fot. Rafaello Zeloncini
  • Postnuklearny świat na fotografiach
  • Taniec-kłącze
  • Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie
Czytaj dalej Didaskalia 179

Didaskalia 179

luty 2024
Polski Theatre in the Underground, Crime and Punishment. Because of the Russian Crimes that We Cannot Understand; photo: Natalia Kabanow
  • Hacking Patriarchy
  • Access Intimacy
  • Dance as Memory Machine
Czytaj dalej

English Issue 2023