Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, ROTKHO / ROHTKO; fot. Artūrs Pavlovs
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Didaskalia 168

kwiecień 2022
  • Jak się robi festiwal?
  • Centrum/Peryferie
  • Strategie angażujące

Spis treści

centrum/peryferie

jak się robi festiwal

o praktyce kuratorskiej

strategie angażujące

krytyka instytucjonalna

repertuar

festiwale

taniec

  • Migotające ciała

    Michalina Spychała

    Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Flying Fish, choreogr. Ferenc Fehér

zagranica

  • Przeróbki, podróbki i multiplikacje

    Ada Ruszkiewicz

    Dailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: ROTKHO / ROHTKO, reż. Łukasz Twarkowski

  • Edukacja polityczna

    Kamila Łapicka

    Fundación Teatro a Mil, Teatro UC, Theater der Welt 2020: Dragón, reż. Guillermo Calderón

teatr w książkach

Poprzednie numery

_on_line__ kolektywu Holobiont (ostatnia scena); fot. Klaudyna Schubert dla Krakowskiego Festiwalu Tańca
  • Choreography for Families
  • Herstory
  • Research-Artistic Practices
Czytaj dalej

English Issue 2022

Teatr Powszechny w Warszawie, Orlando. Biografie; fot. Magda Hueckel
  • Koordynacja intymności
  • Dostępność edukacji artystycznej
  • Cenzura i postkomunizm
Czytaj dalej Didaskalia 172

Didaskalia 172

grudzień 2022
Santarcangelo dei Teatri, New Creation; fot. Witold Mrozek
  • Choreografie męskości
  • Grzegorzewski
  • Superwizja praktyk angażujących
Czytaj dalej Didaskalia 171

Didaskalia 171

październik 2022
Teatr Współczesny w Szczecinie, Spartakus. Miłość w czasach zarazy; fot. Piotr Nykowski
  • Cenzura w teatrze. Wiek XIX
  • Strategie feedbacku
  • Monika Strzępka. Reżyserka w teatrze
Czytaj dalej Didaskalia 169/170

Didaskalia 169/170

czerwiec – sierpień 2022