 
  - Jak się robi festiwal?
- Centrum/Peryferie
- Strategie angażujące
Spis treści
centrum/peryferie
- 
Performing Possible Worlds into Being: Indigenous Performance of Resilience and Strength[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
- 
„Kreszany”, czyli o testowaniu starych/nowych epistemologii napływających ze Wschodu[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
jak się robi festiwal
- 
Kwestionować najłatwiejsze interpretacje rzeczywistościZ Tomaszem Kireńczukiem rozmawiają Aleksandra Sidor i Wiktoria Nadborska 
- 
O festiwalu Spielart w MonachiumZ Sophie Becker rozmawiają Zuzanna Medrygał i Wiktoria Hładko 
- 
Jak zacząć od zera, czyli Fest en Fest w LondynieZ Heidi Rustgaard rozmawiają Marianna Cieślak i Maria Geisler 
- 
Praca kuratora: współwyobrażanie, miasto, dyskursZ Francescą Coroną rozmawiają Marta Szlasa-Rokicka i Krysia Bednarek 
o praktyce kuratorskiej
- 
Wspólny pokój. O praktyce kuratorskiej[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
strategie angażujące
- 
Chodzenie o instytucji. „The Round”[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
- 
Prowokatorzy doświadczeń, praktyczki pułapek[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
krytyka instytucjonalna
- 
Self-Censorship Between Self-Ridicule and Self-Reflection[artykuł recenzowany / peer-reviewed] 
- 
Performatywne niestrawnościFlux Gourmet, reż. Peter Strickland 
repertuar
- 
Matko, nie bądź smutnaTeatr Powszechny w Warszawie: Radio Mariia, reż. Roza Sarkizian 
- 
Tragikomedia na endometrium, plemniki i pierwsze razyTeatr Współczesny w Szczecinie: Edukacja seksualna, reż. Michał Buszewicz 
- 
Bez wyjściaTeatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi: Wielki Teatr Świata, reż. Cezary Tomaszewski 
- 
Jak mówić o traumieFizyka kwantowa. Czyli rozmowy nigdy nieprzeprowadzone, reż. Julia Wyszyńska 
- 
Odległy językNowy Teatr w Warszawie: Mieszkanie na Uranie, reż. Michał Borczuch 
- 
„Mam dość” (dla Milo)Teatr Pinokio w Łodzi: Mój cień jest różowy, reż. Bartosz Kurowski 
- 
„Nie ma nadziei dla Jana Pawła II”Teatr Polski w Poznaniu: Śmierć Jana Pawła II, reż. Jakub Skrzywanek 
- 
Opowieści z kryptyTeatr Wybrzeże w Gdańsku: Upiory, reż. Olga Grzelak 
- 
Pięknie i smutnoTeatr KTO w Krakowie: Serena. Traktat o samogłoskach, reż. Katarzyna Anna Małachowska 
festiwale
- 
Klasyka poza stereotypamiOpera Rara w Krakowie 
- 
Różne oblicza płaczu„Szczeliny. Kobiety w sztukach performatywnych” we Wrocławiu 
taniec
- 
Migotające ciałaAkademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu: Flying Fish, choreogr. Ferenc Fehér 
zagranica
- 
Przeróbki, podróbki i multiplikacjeDailes teātris w Rydze, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: ROTKHO / ROHTKO, reż. Łukasz Twarkowski 
- 
Edukacja politycznaFundación Teatro a Mil, Teatro UC, Theater der Welt 2020: Dragón, reż. Guillermo Calderón 
teatr w książkach
- 
Dejmek. Nie tylko teatrMagdalena Raszewska, Dejmek, Warszawa 2021 
- 
Bioparametryzacja, postantropocentryzm i estetyka postafektywna, czyli sztuka biometrycznaEwelina Twadroch-Raś, Sztuka biometryczna w perspektywie filozofii post- i transhumanizmu, Kraków 2021 
Poprzednie numery
 
- Prapremiera „Warszawianki”
- Schrony przeciwatomowe
- Centrum Sztuki Osadzonych
 
 
