- Brzydkie uczucia
- Wyojcowienie
- Koniec z fuksówką
Spis treści
fuksówka
brzydkie uczucia
-
Joanna Szczepkowska przerywa spektakl
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Dlaczego przestały milczeć? Dlaczego zostały wysłuchane?
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
demokracje
-
To one i oni są przyszłością
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Nasze ciała są z gruntu nieposłuszne
Z Bojaną Kunst rozmawia Tomasz Kireńczuk
publiczność
-
Walka klas, czyli powrót wypartego
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Sarabernardyzacja, kwestia żydowska i upadek moralny
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
mediacje
-
„Live Factory 2: Warhol by Lupa”
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Między globalnością a lokalnością
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
W wirtualnych pokojach
Balladyna, reż. Oskar Sadowski
repertuar
-
Dwa teatry
Teatr Wybrzeże w Gdańsku: Życie intymne Jarosława, reż. Kuba Kowalski
-
Przestrajanie najntisów
Studio Teatrgaleria: Powrót Tamary, reż. Cezary Tomaszewski; Komuna Warszawa: Musical o musicalu „Metro”, reż. Robert Wasiewicz
-
Żołnierze i żołnierki magenty
TR Warszawa: Wesele na Bródnie, reż. Paweł Althamer, Agnieszka Olsten
-
Moment populistyczny i populistyczny teatr
Teatr Powszechny w Warszawie: Dobrobyt, reż. Árpád Schilling
-
Kto tu wpuścił panią Moru
Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu: Pani Moru, reż. Sebastian Majewski
-
Sztuka dobrze skrojona
Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie: Nad Niemnem. Obrazy z czasów pozytywizmu reż. Jędrzej Piaskowski
-
Rykoszet
Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie: I tak nikt mi nie uwierzy, reż. Wiktor Rubin
-
Pół żartem, pół serio
TR Warszawa: Wracać wciąż do domu, reż. Magda Szpecht
-
Polski sen o uniwersalnej miłości
Kontrola, reż. Natasza Parzymies
zagranica
-
Psychodrama dla trzech kobiet
Salzburger Festspiele: Elektra, reż. Krzysztof Warlikowski
-
Czas, kiedy robot opowiada historie
La Vallée de l’étrange, reż. Stefan Kaegi
teatr w książkach
-
Doświadczenie w zamglonym antropocenie
Mateusz Chaberski, Asamblaże asamblaże. Doświadczenie w zamglonym antropocenie, 2020
-
Kantor – konteksty polskie i światowe
Theatermachine Tadeusz Kantor in Context, red. Magda Romanska i Kathleen Cioffi, 2020
Poprzednie numery
- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna
Didaskalia 181/182
Didaskalia 180
- Postnuklearny świat na fotografiach
- Taniec-kłącze
- Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie