- Belgia. Grecja. Niemcy. Polska... #MeToo
- Choreografia dla rodzin
- Praca jest zawsze gdzie indziej
Spis treści
performing #metoo
-
“No one will ever be alone again”: Performances of Precarity and Solidarity amid the Greek #MeToo
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Jaka jest przyszłość niemieckiego teatru?
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Od call outów do zmiany strukturalnej
Z Ilse Ghekiere rozmawiają Marta Keil i Hanna Księżniakiewicz
-
Teatrologia zaangażowana
Performing #MeToo. How Not to Look Away, 2021
-
Po prostu wziąć odpowiedzialność
Z Hanną Księżniakiewicz, Kamilą Kucią, Weroniką Nagawiecką, Julią Urbańską rozmawia Marta Bryś
krytyka instytucjonalna
-
Praca jest zawsze gdzie indziej
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
teraz poliż
-
Powiem, ale nie wierzę, że coś się stanie
Teraz Poliż: Powiem i zobaczę co się stanie, real. Marta Jalowska, Kamila Worobiej, Dorota Glac, Gosia Wdowik
praktyki dźwiękowe
-
Dźwiękowe osobliwości
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
choreografia dla dzieci i rodzin
-
Polityczność choreografii dla rodzin z perspektywy performance as research
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Miękkie choreografie
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
repertuar
-
Piekło kobiet
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Dziady, reż. Maja Kleczewska
-
Pokażmy „f*cka” systemowi
Studio Teatrgaleria: Hamer, reż. Justyna Sobczyk
-
Po prostu kulanie
Teatr im. J. Kochanowskiego w Opolu: Kuliści, choreogr. Weronika Pelczyńska
-
Z rodziną najlepiej wychodzi się z siebie
Nowy Teatr w Warszawie: Trzy epizody z życia rodziny, reż. Markus Öhrn
festiwale
-
Kobieta, a więc wszystko
„Szczeliny. Kobiety w sztukach performatywnych” we Wrocławiu
-
Czerwona nić, niebieska nić
Niepodległa: Pol(s)ka w Japonii
-
Dla zmęczonych izolacją
3. Kielecki Międzynarodowy Festiwal Teatralny
taniec
-
Stoi(my), ale czy wciąż?
Still standing, choreogr. Aleksandra Janus, Weronika Pelczyńska, Monika Szpunar
-
Wymiana, współdzielenie, troska
Z Aleksandrą Janus, Weroniką Pelczyńską i Moniką Szpunar rozmawia Pamela Bosak
zagranica
-
Strój szyty na miarę
Teatro María Guerrero w Madrycie: Sztuka bez tytułu, reż. Marta Pazos
-
„Frauen mit Automaten”: Haiko, Haidalionak i Podhajskaja
Teatr Kryły Chałopa: Frau mit Automat, reż. Aksana Haiko
teatr w książkach
-
Fenomen Starego?
Fenomen Starego Teatru, 2021
-
Wstęp do zmiany świata
Darko Lukić, Wstęp do teatru stosowanego, 2021
Poprzednie numery
- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna
Didaskalia 181/182
Didaskalia 180
- Postnuklearny świat na fotografiach
- Taniec-kłącze
- Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie