- Rasizm i peryferie
- Árpád Schilling: wróg publiczny
- Pionierzy retrogardy
Spis treści
koronateatr
zespoły
-
Pionierzy retrogardy. Zespół Handa Gote i jego droga tam i z powrotem
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Stowarzyszenie, szkoła, spółdzielnia – wielogłos Teatru Węgajty
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
schilling
-
Árpád Schilling: Strzaskać skorupę teatru
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Teatr to ryzykowne przeżycie
Z Árpádem Schillingiem rozmawia Paweł Sztarbowski
transnarodowe
-
Od Tomáša Strausslera do sir Toma Stopparda
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
rasizm i peryferie
-
Perspektywy peryferyjnej historii i teorii kultury
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Czy wszyscy nie jesteśmy trochę rasistami?
Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Czarna skóra, białe maski, reż. Wiktor Bagiński
artyści w pracy
-
Nie wiem, co to znaczy być aktorem
Z Mamadou Góo Bâ rozmawia Monika Kwaśniewska
repertuar
-
Bo za naszą Polskę idą w bój!
Teatr Żydowski w Warszawie: Berek, reż. Maja Kleczewska
-
„Chciałbym, żeby ta rozmowa była neutralna”
Z Jerzym Walczakiem rozmawia Marta Bryś
-
Zachowując bezpieczny dystans
Studio teatrgaleria w Warszawie: Serotonina, reż. Paweł Miśkiewicz
-
Aktorka. Osoba prywatna i publiczna
Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy: Wielce Szanowna Pani, reż. Martyna Peszko
-
Koniec świata telemitów
Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Gargantua i Pantagruel,reż. Jakub Skrzywanek
-
Czy w tym szaleństwie jest metoda i czy być musi?
Teatr Powszechny w Warszawie: Boska komedia, reż. Krzysztof Garbaczewski
taniec
-
Ćwiczenia z uważności
XXIII Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie, 12-17 listopada 2019
festiwale
-
Teatralne nieposłuszeństwo
„Miesiąc na faktach”, 8-29 lutego 2020, Instytut im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu
teatr w książkach
-
Jaremianka. Kompozycja
Agnieszka Dauksza, Jaremianka. Biografia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2019
Poprzednie numery
- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna
Didaskalia 181/182
Didaskalia 180
- Postnuklearny świat na fotografiach
- Taniec-kłącze
- Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie