- Milo Rau: przewodnik
- Teatr polityczny Eleonory Kalkowskiej
- Publiczność w wirtualnej rzeczywistości
Spis treści
milo rau: przewodnik
-
Taniec w kajdankach albo nowy teatr Milo Raua
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
W sztuce ograniczenia mogą być wyzwalające
Z Milo Rauem rozmawia Hugues le Tanneur
-
Orestes w podróży
NTGent i Schauspielhaus Zürich: Orestes w Mosulu, reż. Milo Rau
volksbühne
-
Dyrektor teatru. Perspektywa niemiecka
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Zbójcy, psy i kolektywy Franka Castorfa w Volksbühne w latach 1992-2017
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
kalkowska
-
Sprawa Józefa J.
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
garbaczewski
-
Publiczność w wirtualnej rzeczywistości
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
-
Postantropocentryczna niepewność
[artykuł recenzowany / peer-reviewed]
pq
-
PQ 2019: set design w erze antropocenu
Praskie Quadriennale, 6-16 czerwca 2019
repertuar
-
Nowe i Powszechne egzorcyzmy
Nowy Teatr w Warszawie: Matka Joanna od Aniołów, reż. Jan Klata; Teatr Powszechny w Warszawie: Diabły, reż. Agnieszka Błońska
-
Ladies and Ladies
Z Oksaną Czerkaszyną rozmawia Monika Kwaśniewska
-
Awaria narracji
Teatr Powszechny w Warszawie: Capri – wyspa uciekinierów, reż. Krystian Lupa
-
One, two, three
DAS Theatre Amsterdam: An ongoing song, reż. Szymon Adamczak
-
Symbioza
Z Szymonem Adamczakiem rozmawia Katarzyna Waligóra
-
Warzywko
Instytut Sztuk Performatywnych w Warszawie: Po prostu, reż Weronika Szczawińska
-
Koncert życzeń z karabinem
Komuna// Warszawa: Wojna. The best of, reż. Agnieszka Jakimiak; Najmniejsza apokalipsa, reż. Oskar Dawicki
-
„chciałabym najbardziej, żeby człowiek / zdychał, a reszta się patrzyła”
Teatr Polski we Wrocławiu: Leśni. Apokryf, reż. Marta Streker
-
Łatwo pada deszcz
Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie: Historia przemocy, reż. Ewelina Marciniak
-
Ostatnie zwierzęta i jak o nich mówić
STUDIO Teatrgaleria: Więcej niż jedno zwierzę, reż. Robert Wasiewicz
-
Lamentyzacja kryzysu?
Teatr Polski w Podziemiu: Mojżesz, reż. Tomasz Węgorzewski
-
Ecce homo
Wrocławski Teatr Pantomimy: Where Do We Go From Here, reż. Ewelina Marciniak
taniec
-
W poszukiwaniu przyjemności
18. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł w Warszawie
-
W kierunku ciała bez znaczeń
Cricoteka – Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora w Krakowie: Rollercoaster. Kolekcjonerzy wrażeń
opera
-
Kryminał w Kasprowym
Theater an der Wien: Halka, reż. Mariusz Treliński
-
Dźwięk, ciało, maszyna
Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”
-
Etapy długiej podróży?
Opera Paryska: Il primo omicidio, reż. Romeo Castellucci; Trojanie, reż. Dmitrij Czerniakow
festiwale
-
Jako czynią łątkom
XVIII Festiwal Prapremier w Bydgoszczy, 26 września – 5 października 2019
teatr w książkach
-
Fan fiction
Justyna Świerczyńska, Teatr Rozmaitości Jarzyny i Warlikowskiego, Warszawa 2019
-
Testuj i kontestuj – wyzwanie performansu postmedialnego
Małgorzata Dancewicz: Performans postmedialny. Współczesny kontekst technologiczny działań performatywnych, Wrocław 2019
Poprzednie numery
Didaskalia 183
- Trylogia przyrodoznawcza
- Godziny pracy w teatrze
- Student. Konstanty Puzyna
Didaskalia 181/182
Didaskalia 180
- Postnuklearny świat na fotografiach
- Taniec-kłącze
- Feministycznie, kolektywnie, horyzontalnie