Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach, Żywot i śmierć pana Hersha Libkina z Sacramento w stanie Kalifornia; fot. Krzysztof Bieliński
  • Tango jako maszyna pamięci
  • Autofikcje
  • InSzPer: praktykowanie feedbacku

Didaskalia 175/176

czerwiec – sierpień 2023
  • Tango jako maszyna pamięci
  • Autofikcje
  • InSzPer: praktykowanie feedbacku

Spis treści

taniec jako maszyna pamięci

feedback

dostępność edukacji artystycznej

  • Co to znaczy być lojalną wobec siebie w teatrze?

    Z zespołem Teatru 21 – Grzegorzem Brandtem, Mają Kowalczyk, Danielem Krajewskim, Aleksandrem Orlińskim, Aleksandrą Skotarek i Justyną Wielgus – oraz osobami aktorskimi współpracującymi z Teatrem 21 – Sebastianem Pawlakiem, Martyną Peszko i Heleną Urbańską rozmawia Monika Kwaśniewska

  • Język migowy w pedagogice teatralnej

    Z Zoją Mikotovą i Veroniką Broulíkovą rozmawia Monika Kwaśniewska

ciała sprawcze

autofikcja sergio blanco

komiks na scenie

choreografie

  • Widzenie ruchu

    Z Anką Herbut, Oskarem Malinowskim, Hanną Raszewską-Kursą, Katarzyną Słobodą i Marią Stokłosą rozmawiają Piotr Morawski i Ida Ślęzak

  • Fremde, etranger, stranger

    Agata Skrzypek

    Fundacja Performa oraz Centrum Kultury w Lublinie, Teatr Łaźnia Nowa, Dom Utopii – Międzynarodowe Centrum Empatii, Instytut im. Jerzego Grotowskiego: VALESKA VALESKA VALESKA VALESKA, reż. Dominika Knapik

  • Do utraty tchu

    Katarzyna Niedurny

    Komuna Warszawa: Imperial, choreogr. Paweł Sakowicz

  • Produkowanie, czyli tworzenie

    Z Alicją Berejowską, Sonią Nieśpiałowską, Ulą Zerek i Karoliną Wycisk rozmawiają Zuzanna Berendt i Anna Majewska

repertuar

festiwale

zagranica

teatr w książkach

Poprzednie numery

Wrocławski Teatr Pantomimy, Niepokój przychodzi o zmierzchu
  • Fragmenty teorii feedbacku
  • 1989 non-fiction
  • Nowe słuchanie
Czytaj dalej Didaskalia 174

Didaskalia 174

kwiecień 2023
Rollercoaster w Cricotece: projekt Iwony Olszowskiej; fot. Grzesiek Mart
  • Wielojęzyczność w teatrze
  • Słodko-gorzkie praktyki choreograficzne
  • Cenzura w pandemii
Czytaj dalej Didaskalia 173

Didaskalia 173

luty 2023
_on_line__ kolektywu Holobiont (ostatnia scena); fot. Klaudyna Schubert dla Krakowskiego Festiwalu Tańca
  • Choreography for Families
  • Herstory
  • Research-Artistic Practices
Czytaj dalej

English Issue 2022

Teatr Powszechny w Warszawie, Orlando. Biografie; fot. Magda Hueckel
  • Koordynacja intymności
  • Dostępność edukacji artystycznej
  • Cenzura i postkomunizm
Czytaj dalej Didaskalia 172

Didaskalia 172

grudzień 2022